Opdrachtgever Raab Karcher
Jaar 2018 – 2019
Producten concept, strategie, beurstraining, standbouw, branding, communicatie traject
Raab Karcher speelt een bijzondere rol in de Nederlandse bouwsector. Door de 35 vestigingen, talloze m3 magazijn, een breed, voortdurend up-to-date assortiment en de verschillende diensten die het leven van de kleine en grote bouwer zienderogen verbeteren.
Opdrachtgever Raab Karcher
Jaar 2018 – 2019
Producten concept, strategie, beurstraining, standbouw, branding, communicatie traject
Het assortiment en diensten vinden een mooie paraplu onder de kreet “Hoe kan Raab Karcher jou helpen?”. Een paraplu die visueel en inhoudelijk perfect tot haar recht kwam op de Bouwbeurs 2019.
Om de bezoeker mee te nemen in de verschillende rollen die Raab Karcher speelt, is ervoor gekozen om vier aparte hoeken in te richten op de eilandstand. Iedere dienst komt zo perfect tot haar recht waarbij het geheel met recht Raab Karcher als één organisatie representeert.
Door sterk aan te sturen op het verzamelen van bezoekersgegevens bij de aparte hoeken zijn er een kleine 1000 specifieke, relevante leads gegenereerd tijdens de beurs. Uiteraard werden bestaande klanten ook in het zonnetje gezet aan het gezellige barretje in het midden van de stand.