Opdrachtgever Loek
Jaar 2017/2018
Producten strategie, positionering, concept, activatie, copy, design, UX, web design en fotografie
Het ‘opticienconcept’ van Loek is onlangs radicaal veranderd: voor het luttele bedrag van € 10,- kun je onbeperkt monturen met geslepen glazen ‘streamen’. Wel even de verzendkosten afrekenen, maar dan nog. Zo kun je zelfs voor het uitlaten van de hond nog een ander brilletje opzetten!
Opdrachtgever Loek
Jaar 2017/2018
Producten strategie, positionering, concept, activatie, copy, design, UX, web design en fotografie
Heart werd gevraagd om een vernieuwde positionering en merkstrategie. De basis voor de activatie die online en op de winkelvloer mensen kennis laat maken met het concept én de uitgebreide, moderne collectie monturen van Loek.
Hiertoe werden er een behoorlijke hoeveelheid activatie middelen in het leven geroepen. Die op zijn beurt werd ondersteund door een nieuwe beeldbank die geheel is geproduceerd door Heart.
Zo wist Loek haar producten om te toveren van medisch hulpmiddel tot mode item. Voor ieder moment een eigen Loek!