Heart Rotterdam

Glassdrive is met meer dan 1200 vestigingen door heel Europa één van de grootste ’autoglasschade’ dienstverleners. Bereikbare en herkenbare fitters om de hoek, onder het wereldmerk Saint-Gobain.

Opdrachtgever Glassdrive
Jaar 2018, 2019
Producten UX, webdesign, online styleguide, commercial en fotografie

Na 10 jaar was het merk toe aan verandering. In Noorwegen werd niet gedaan wat er in Griekenland was verzonnen. In Spanje werd wat jaloers naar de buurman Portugal gekeken. Er was naast draagvlak dus ook sturing nodig om een consistent merk te kunnen voeren. En dat ging wat stappen verder dan het logo, de kleuren en een fijn nieuw fontje. Zaken die je pas opvallen als er een sterretje in je voorruit zit.

Heart werd gevraagd de corporate story in de juiste proza te gieten. Thema’s? Vrolijk, energiek, betrouwbaar, kundig, oplossingsgericht. Vooral geen problemen, die laten we over aan de concurrent.

Om ook de beeldbank, website, online magazine, instore communicatie, kleding en fleetmarking van de juiste basis te kunnen voorzien.

Terug naar ons werk